شبکه و پشتیبانی

Previous Next

خدمات شبکه و پشتیبانی ایران وب

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

گروه ایران وب جهت پوشش نیازهای مشتریان و ارائه راهکارهای جامع در زمینه فن آوری اطلاعات و ارتباطات ICT و معماری اصولی زیرسازهای ارتباطی شبکه های مبتنی بر LAN, MAN, WAN توسط جمعی از متخصصین با سابقه این حرفه بنیان نهاده شد.

این شرکت با اتکا به تجارب گسترده متخصصین و سرمایه گذاری خود در زمینه های مهندسی و بازرگانی ماموریت خود را تحقیق و دستیابی به آخرین دستاوردهای روز دنیا در رابطه با تکنولوژی های شبکه های ارتباطی قرار داده است.

گروه ایران وب علاوه بر تجربه، تخصص و دارا بودن مدارک حرفه ای بین المللی در زمینه شبکه و ارتباطات دیتا توانمندی خود را جهت تامین و اجرای پروژه های بزرگ به اثبات رسانده است و با سرمایه گذاری کلان خود در این زمینه سهم وسیعی از این بخش را به خود اختصاص داده است.

این شرکت با اجرای پروژه های متعدد در ابعاد گوناگون، تخصص و تجربه منحصر به فردی را در زمینه تکنولوژی شبکه های پیشرفته و مباحث اطلاع رسانی کسب کرده است، که این تجربه و تخصص را به صورت کاملا علمی/ کاربردی در اختیار شرکت ها، سازمان ها و نهادهای گوناگون قرارداد است.

رابطه ما با مشتریان رابطه ای دوسویه و مبتنی بر منافع مشترک بوده و حفظ رابطه بلند مدت با مشتریان، این شرکت را مشاوری قابل اعتماد، سرمایه گذاری توانا و بازویی در زمینه فن آوری اطلاعات و ارتباطات می دانند.

فعالیت های تجاری این شرکت بر روی طیف وسیع و متنوع از تجهیزات فعال و غیرفعال شبکه با مارک های معتبر جهانی می باشد که این مجموعه را قادر ساخته در ارائه جدیدترین راه حل های تکنیکی و تکنولوژی قابل اجرا و متناسب با درخواست مشتری، توام با در نظر گرفتن جنبه های اصولی و اقتصادی پروژه، از توانایی و قدرت انعطاف بالایی در تامین تجهیزات، طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی برخوردار باشد.

گروه ایران وب درخصوص انواع تجهیزات فعال، غیرفعال و ابزارهای تخصصی قادر به ارائه مشاوره، طراحی و پیاده سازی، تست و راه اندازی و نگهداری پروژه هایی با زیر ساخت های استاندارد با گارانتی های طولانی مدت می باشد.

این شرکت افتخار دارد با بخش های مختلف خود و بهره گیری از استانداردهای ارائه شده جهانی، متخصصین آموزش دیده و با در اختیار گذاشتن سرمایه های تجاری، علمی و تجربی خود از کاملترین راه حل کارشناسی و بازرگانی تا اجرای بسترهای سالم ارتباطی، کلیه نیازهای همکاران و مشتریان گرامی در زمینه شبکه های ارتباطی و رایانه ای را تامین نماید.
    خدمات و بخش های قابل ارائه در مجموعه گروه ایران وب عبارتند از:
   

    مشاوره و مهندسی فنی
    بازرگانی فروش و تامین پروژه
    طراحی و معماری شبکه های پیشرفته
    اجرا و پیاده سازی ساختارهای ارتباطی
    پشتیبانی و نگهداری

 

خدمات شبکه و پشتیبانی ایران وب