میزبانی هاست و دامین

میزبانی هاست و دامین

میزبانی هاست و دامین

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 
  ایران وب میزبان شماست , مرکز تخصصی راهکارهای جامع تحت وب  
  تخصص ایران وب بر روی پنلهای لینوکس و ویندوز و استفاده از قویترین و سریعترین سرورهای کانادا , آمریکا و آلمان مبتنی بر تکنولوژی مالتی سرور مطابق با استاندارد های روز دنیا به همراه پرسنل مجرب و کارآمد باعث شده تا بتوانیم بهترین و با کیفیت ترین سرویس ها را در اختیار شما بگذاریم .
  خدمات میزبانی وب ایران وب در ایران با یک ماه گارانتی همراه میباشد که این امر اطمینان ما را به کیفیت سرویسهای ایران وب نشان میدهد . شما میتوانید تا مدت یک ماه پس از ثبت سفارش در صورت نارضایتی از سرویسهای ارائه شده انصراف داده و کل وجه پرداختی خود را پس بگیرید . همکاران پردازش رایورز
  تیم پشتیبانی ایران وب در تمام مدت شبانه روز پاسوخگوی شما عزیزان خواهد بود، از طریق شماره های تماس و چت آنلاین و پست الکترونیکی. تا بتواند رضایت شما مشترک عزیز را بدست آورد و رضایت مندی شما بهترین امتیاز برای ما می باشد.
 

ایران وب در زمینه طراحی سایت با بهره گیری از اخرین فن آوری روز,سرعت,کیفیت و کارایی میتواند طراحی سایت شما را بر عهده بگیرد,اگر قصد دارید طراحی سایت خود را به ما بسپارید با ما تماس بگیرید. معماری جدید میزبانی وب سایت های این شرکت برپایه کلاستر هاستینگ می باشد. این روش یک راه حل مناسب برای بالا بردن Uptime سرور ها می باشد. در این روش میزبانی، سرویس پایگاه داده ها، میل سرورها، وب سرورها، DNS سرورها و FTP سرورها از یکدیگر جدا شده اند که این امر باعث افزایش سرعت پردازش داده ها برروی وب سرور اصلی خواهد شد. ما به کمک این معماری جهت ارائه خدمات بهتر هاستینگ از چند وب سرور با محتوای یکسان که بصورت کلاستر به یکدیگر متصل می باشند استفاده می کنیم تا از منابع بهره برداری بیشتری شود و به همین ترتیب سرورهای یکسان و کلاستر شده برای میل سرور، پایگاه داده ها، DNS سرور و FTP سرور بکار برده می شوند.

     
   
ثبت دامنه طراحی وب سایت خود را به ما بسپارید فروش ویژه همکاران پردازش رایورز
تجارت همراه با همکاران پردازش رایورز پشتیبانی همکاران پردازش رایورز
                                                            

 میزبانی هاست و دامین