لیست اخبار و رویدادها

مدیر تلگرام: به قیمت از بین رفتن هم زیر قول خود نمی‌زنیم

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

پاول دوروف، مسدود شدن پیام‌رسان تلگرام را در روسیه تایید کرد. در همین راستا او در حساب کاربری خود در توییتر نسبت به اقدام روسیه واکنش نشان داد و از کاربران پیام‌رسان خود در روسیه دفاع کرد. او در راستای حمایت از کاربران تلگرام گفت: ما به کاربران قول داده‌ایم حریم خصوصی آن‌ها را ۱۰۰ درصد حفظ کنیم و حتی به قیمت از بین رفتن هم قول خود را زیر پا نمی‌گذاریم.

موضوع فیلترینگ تلگرام در روسیه از جایی داغ شد که پاول دوورف دربرابر درخواست روسیه جهت در اختیار قرار دادن اطلاعات کاربران این پیام‌رسان مقاومت کرد. این موضوع وقتی سر و صدای بیشتری به پا کرد که روسیه از گوگل و تعدادی از شرکت‌های دیگر خواست تا این اپلیکیشن را از فروشگاه خود حذف کنند.

همین داستان باعث شد تا پاول دوروف ضمن تایید فیلترینگ تلگرام در روسیه، از کاربران این منطقه تشکر و حمایت کند. او گفت: در ۲۴ ساعت اخیر تلگرام در روسیه فیلتر شد. دلیل فیلترینگ، امتناع دوروف از در اختیار قرار دادن اطلاعات کاربران به ماموران امنیتی روسیه است. با وجود مسدود شدن تگلرام، میزان فعالیت کاربران روسی به این سرویس با افت چندانی مواجه نشد. از کاربران خود بخاطر حمایت و وفاداری ممنونم. درنهایت از اپل، گوگل، آمازون و مایکروسافت تشکر می‌کنم که این پیام‌رسان را از فروشگاه‌های اپلیکیشن خود حذف نکردند.

بر اساس گفته‌های دوروف، کاربران روسی حدود ۷ درصد از کابران کل این پیام‌رسان را تشکیل می‌دهند. دوروف هم‌چنین گفت: حتی اگر کل کاربران این منطقه را از دست بدهیم، بازهم می‌توانیم با رشد طبیعی تلگرام این خسارت را جبران کنیم.

برچسب‌ها: ,