لیست اخبار و رویدادها

بالاخره اپلیکیشن چرخه خواب برای اپل واچ عرضه شد

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

اگر برایتان سوال است که چرا گاهی اوقات خسته‌تر از روز قبل از خواب بیدار می‌شوید، دلایل متعددی دارد و ردیاب خواب راه فوق‌العاده‌ای است برای اینکه الگوی خوابتان را درک کنید. حالا خبر خوب این است که اگر از کاربران اپل واچ هستید بالاخره اپلیکیشن چرخه خواب برای ساعت‌های هوشمند هم عرضه شد.

برای آنهایی که با این اپلیکیشن ناآشنا هستند، اپلیکیشن چرخه خواب(sleep cycle) سال‌هاست که برای گوشی‌های هوشمند عرضه شده است. این اپلیکیشن الگوی خواب شما را بررسی می‌کند. این کار را یا با استفاده از احساسات یا قراردادن گوشی‌تان روی تخت در حالی که خواب هستید یا از طریق صداها انجام می‌دهد. چون صدای خروپف یا این طرف و آن طرف شدن‌تان می‌تواند نشان بدهد که شب سختی را داشته‌اید و خوب نخوابیده‌اید. به علاوه اپلیکیشن آلارم یا زنگی دارد که تلاش می‌کند شما را در بهترین زمان ممکن بیدار کند. مثل وقتی که در خواب عمیق نباشید.

نسخه‌ای که از این اپلیکیشن برای اپل واچ عرضه می‌شود هم کم و بیش چنین ویژگی‌هایی دارد اما تفاوت‌هایی هم در آن دیده می‌شود. از جمله بخشی برای جلوگیری از خروپف که کارکردش این است که اگر اپلیکیشن تشخیص بدهد خروپف می‌کنید از موتور taptic اپل واچ استفاده می‌کند تا شما را متوجه خروپف‌تان کند. اگرچه اپلیکیشن چرخه خواب ادعا می‌کند که این کارکردش آنقدر آزاردهنده نخواهد بود که کاربر را از خواب بیدار کند اما به نحوی عمل می‌کند که آنها را متوجه کند تا موقعیت‌شان را تغییر دهند.

البته نکته دیگر این است که اگر همسر شما خروپف کند احتمالا این بخش به کار نخواهد آمد. این اپلیکیشن در آی تیونز اپ استور عرضه می‌شود.