لیست اخبار و رویدادها

ال‌جی به فکر ساخت ساعت هوشمند هیبریدی است

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

به گزارش سایت SlashGear، به نظر می‌رسد ال‌جی روی پروژه ساخت ساعت هوشمند جدیدی تحت عنوان LG Watch Timepiece  تمرکز می‌کند. مهم‌ترین ویژگی این گجت، هیبریدی بودن آن است.

LG Watch Timepiece ترکیبی از ساعت هوشمند و آنالوگ است. این گجت درکنار بهره‌مندی از سیستم عامل گوگل Wear OS از مشخصات فیزیکی ساعت آنالوگ هم بهره می‌برد. در این گزارش گفته شده این ساعت هوشمند از چرخ‌دنده میکرو و ویژگی‌های دقیق ساعت کوارتز مکانیکی بهره می‌برد.

ال‌جی Timepiece  یک بدنه فولاد ضدزنگ دارد و گواهی استاندارد IP68 را دریافت کرده است. ال‌جی در قلب این ساعت هیبریدی از یک باتری ۲۴۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره برده است. با غیرفعال کردن سیستم عامل و انتخاب Watch Mode می‌توان تنها با یک بار شارژ حدود ۱۰۰ روز از این ساعت هیبریدی استفاده کرد. گفته می‌شود ساعت جدید ال‌جی از یک صفحه نمایش ۱٫۲ اینچی با دقت تصویر ۳۶۰ در ۳۶۰ بهره می‌برد.

از دیگر قابلیت‌های احتمالی این محصول ال‌جی می‌توان به تراشه اسنپ‌دراگون ۲۱۰۰، ۴ گیگابایت حافظه و ۴۶۹ مگابایت رم اشاره کرد. این گجت ال‌جی از وای‌فای، پورت USB-C، بلوتوث ۴٫۲، NFC و GPS هم پشتیبانی می‌کند. البته تا نهایی شدن مشخصات این محصول ال‌جی باید منتظر اخبار بیشتری باشیم. نظر شما درمورد ساعت هیبریدی ال‌جی چیست؟

برچسب‌ها: ,