لیست اخبار و رویدادها

فروش اکثر مدل‌های فورد در آمریکای شمالی متوقف می‌شود

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

شرکت فورد در رسانه رسمی خود اعلام کرد فروش اکثر مدل‌های سدان را تا سال‌های آینده در بازار آمریکای شمالی متوقف می‌کند. این خبر درحالی به گوش می‌رسد که بسیاری از ما فورد را به عنوان نماد اصلی خودروسازی آمریکا می‌شناسیم. حالا این خودروساز تصمیم گرفته تا با سیاست جدید جلوی عرضه اکثر محصولات خود را به بازار آمریکایی شمالی بگیرد و درعوض روی فروش دو مدل موستانگ و اکتیو کراس‌اوور در سبد محصولات خود تمرکز کند.

شرکت فورد به تازگی گزارشی از میزان فروش، درآمد و مسائل مالی خود ظرف سه ماهه اول سال ۲۰۱۸ منتشر کرده است. در بخشی از این متن به کاهش تقاضا و درنظرگرفتن درآمدزایی این شرکت از فروش خودروهای سدان اشاره شده است. در همین راستا فورد اعلام کرده برای نسل بعدی بعضی از محصولات خود طی سال‌های آینده در آمریکای شمالی سرمایه‌گذاری نمی‌کند، درعوض این خودروساز برای فروش ۲ خودروی موستانگ و اکتیو کراس‌اوور برنامه‌ریزی خواهد کرد که جزو خودروهای پرفروش این شرکت هستند.

به نظر می‌رسد تا سال ۲۰۲۰ شاهد توقف فروش برخی از محصولات این خودروساز آمریکایی نظیر فوکوس، فیستا و تاروس باشیم. این خودروساز آمریکایی درنظر دارد روی فروش هرچه بهتر اکتیوا کراس‌اوور و موستانگ تمرکز کند. موستانگ به عنوان پرفروش‌ترین ماشین اسپرت در دنیا شناخته می‌شود.

برچسب‌ها: