لیست اخبار و رویدادها

شعار روی اتوبوس تیم ملی را انتخاب کنید و بلیط جام جهانی ببرید

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

کمپانی خودروسازی هیوندایی، حامی مالی اتوبوس تیم‌های حاضر در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال بخش پایانی نظرسنجی انتخاب شعار روی اتوبوس تیم‌های حاضر در رقابت‌های روسیه را آغاز کرد.

این کمپانی که از حدود ۳ ماه پیش نظرسنجی انتخاب این شعارها را آغاز کرده از ابتدای این هفته و در آخرین بخش از این نظرسنجی، سه شعار دارای بیشترین رای در مرحله قبلی را به نظرسنجی گذاشته. در این مرحله هر شعاری که بیشترین رای را کسب کند روی اتوبوس حامل کاروان تیم‌ها که نفرات را در جریان جام جهانی جا به جا می‌کند درج خواهد شد.

در این بخش مخاطب‌های سایت فیفا از بین این سه شعار، شعار موردنظرشان برای درج روی اتوبوس تیم ملی ایران را انتخاب می‌کنند:

   ۸۰ میلیون نفر، یک ملت، یک ضربان قلب
   همه ایرانی‌ها برای تیم ملی
   همه برای تیم ملی

رای دادن برای این شعار برای همه آزاد و رایگان است. شما هم می‌توانید در این لینک به شعار موردنظرتان برای درج روی اتوبوس تیم ملی ایران رای بدهید.

 

بهترین جایزه دنیا برای برنده نظرسنجی

در پایان این مسابقه نظرسنجی فیفا از بین کسانی که شعار موردنظر آنها بیشترین رای را به دست آورده یک نفر را به عنوان برنده انتخاب می‌کند. ۳۲ برنده این مسابقه علاوه بر اینکه در افتخار انتخاب شعار تیم ملی فوتبال کشورشان در جام جهانی شریک می‌شوند، ۲ بلیط جایگاه مخصوص برای تماشای دو بازی تیم ملی کشورشان در جام جهانی را هم به عنوان هدیه دریافت می‌کنند. این دو بازی توسط فیفا و از بین بازی‌های مرحله گروهی جام جهانی انتخاب می‌شوند. فیفا همچنین دو بلیط «اکونومی» رفت و برگشت از نزدیک‌ترین فرودگاه بین المللی به مقصد مسکو و حداقل ۳ شب اقامت در یک هتل ۴ ستاره در روسیه هم در اختیار هر برنده مسابقه و یک همراهش قرار می‌دهد.

فیفا همچنین به دو شرکت‌کننده دیگر از هر کشور هم یک توپ رسمی مسابقات جام جهانی و یک پکیج تبلیغاتی کمپانی هیوندایی اهدا خواهد کرد.

شرکت هیوندایی از سال ۲۰۰۲ اسپانسر وسایل نقلیه تیم‌ها در جام جهانی فوتبال به شمار می‌رود. از جام جهانی ۲۰۰۶ این شرکت با برگزاری نظرسنجی بین المللی یک شعار مخصوص برای اتوبوس اصلی هر تیم انتخاب می‌کند. در این سال شعار «شاهزادگان پارسی» روی اتوبوس تیم ملی ایران درج شد.

در دوره گذشته رقابت های جام جهانی شعار «افتخار پارس» روی اتوبوس تیم ملی فوتبال ایران در برزیل درج شد.