لیست اخبار و رویدادها

به روزرسانی جدید اینستاگرام: با میوت کردن کاربران از دیدن عکس‌هایشان خلاص شوید

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

اخیرا اینستاگرام به تدریج اپلیکیشن‌اش را به روزرسانی می‌کند و به پلتفرم‌اش قابلیت‌های جدیدی اضافه می‌کند که کاربرانش را راضی نگهدارد. برخی از این ویژگی‌های جدید بامزه هستند و برخی دیگر به آدم‌ها و کمپانی‌ها اجازه می‌دهد که عکس‌هایشان را به شیوه کارآمدتری روی این پلتفرم با دیگران تقسیم کنند. خبر خوش جدید برای کاربران اینستاگرام این است که اگر به دنبال ابزارها و ویژگی‌های بیشتری هستید تا بیشتر در اینستاگرام پرسه بزنید این اپلیکیشن کارهای جدید مفیدی انجام داده است. جین منچون وانگ توییتی کرده که با توجه به فحوای آن بنظر می‌رسد اینستاگرام ایده‌های جدیدی دارد که یکی از مهم‌ترین‌هایشان شامل واکنش‌های سریعی است مشابه آنچه در فیسبوک وجود دارد که کاربران خیلی سریع می‌توانند به استوری‌ها واکنش نشان بدهند. یک شیوه ضبط ویدیوی آهسته هم قرار است به استوری اضافه شود.

اما از همه جذاب‌تر گذاشتن گزینه میوت برای پروفایل‌هاست. به این ترتیب اگر دوست ندارید عکس‌های کاربری در صفحه اصلی‌تان ظاهر شود بدون آنفالو کردنش می‌توانید عکس‌ها را حذف کنید. این کمک بزرگی است و از بسیاری تراژدی‌هایی که ممکن است آنفالو کردن میان شما و دوستان‌تان به وجود آورد جلوگیری می‌کند.

و آخرین تغییر که البته بی‌اهمیت هم نیست اضافه شدن تقویم برای آرشیو استوری‌های اینستاگرام است. این کار باعث می‌شود کاربران این اپلیکیشن بتوانند تاریخ آرشیو شدن استوری‌هایشان را در تقویم ببینند. این‌طوری گذرا و خیلی ساده می‌توانید به لحظه‌هایتان نگاه داشته باشید. بر مبنای کامنت‌های دریافت شده از سوی کاربران برخی از این تغییرات در آخرین نسخه اینستاگرام صورت گرفته یا در برخی نقاط جهان درحال تست است.

البته تست کردن هر کدام از این ویژگی‌ها به این معنا نیست که قطعا اینستاگرام به زودی آنها را در بازار عرضه می‌کند. اما بنظر می‌رسد ایده‌هایشان آنقدر برای کاربران این اپلیکیشن جذاب بوده که حمایت‌شان را از این تغییرات اعلام کنند.