لیست اخبار و رویدادها

اپل از فروش آیفون ۱۰ راضی نیست

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

معمولا زمانی که یک آیفون جدید عرضه می‌شود، کسانی که آن را پیش‌خرید نکرده‌اند، مجبور هستند تا یکی دو ماهی برای تولید مدل‌های جدید صبر کنند؛ طوری که اگر در هفته‌های اول عرضه‌ی یک آیفون جدید، آن را سفارش دهید، با تاخیر آن را دریافت می‌کنید. با این حال، این اتفاق برای آیفون ۱۰ یا همان iPhone X روی نداد. افراد در ابتدا تصور کردند که شاید اپل توانسته است تولید خود را بالا ببرد، ولی به نظر می‌رسد که خبری از تسریع خط تولید آیفون ۱۰ نبوده، بلکه تقاضا برای این گوشی‌ها پایین بوده است.

بر اساس گزارشی که شرکت آماری Fast Company منتشر کرده است، اپل نتوانسته است به اهدافی که برای فروش آیفون ۱۰ مشخص کرده بود، برسد و از میزان فروش آیفون ۱۰ ناراضی است.

گزارش منتشر شده می‌گوید که اپل حتی روند تولید آیفون ۱۰ را کاهش داده است. اپل انتظار داشته در سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۸ بتواند ۱۴ میلیون دستگاه آیفون ۱۰ بفروشد، ولی این اتفاق نیافتاده است و به همین دلیل، اپل سفارش کمتری برای تامین کننده‌های خود ثبت کرده است.

شایعات می‌گویند که اپل امسال سه آیفون جدید معرفی خواهد کرد که یکی از آن‌ها حتی قیمتی بیشتر از ۱۰۰۰ دلار دارد؛ نمی‌دانیم اپل چه برنامه‌ای برای فروش یک گوشی با چنین قیمتی دارد؛ مخصوصا که انتظارات آن‌ها از آیفون ۱۰ برآورده نشده‌اند.

برچسب‌ها: , , ,