لیست اخبار و رویدادها

احتمال تاخیر در عرضه‌ی مک بوک ایر جدید وجود دارد

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

بنا به گزارش سایت Digitimes، اپل چندی پیش در پی آغاز تولید مک بوک ایر جدید در سه‌ماهه‌ی دوم سال جاری بوده، اما حالا به‌نظر می‌رسد که اپل آغاز تولید این لپ‌تاپ را به سه‌ماهه‌ی سوم موکول کرده است. پیش از این، برخی از گزارش‌ها این احتمال را مطرح کرده بودند که اپل در کنفرانس WWDC که در اوایل ماه ژوئن برگزار می‌شود، در کنار صبحت‌های پیرامون نرم‌افزار، می‌خواهد از مک‌‌بوک ایر جدید هم پرده‌برداری کند. اما با توجه به عقب افتادن تولید این لپ‌تاپ، به‌نظر می‌رسد که در این کنفرانس نباید انتظار معرفی مک‌بوک ایر جدید را داشته باشیم. البته شاید هم اپل در این کنفرانس، این لپ‌تاپ را معرفی کند اما فروش آن را به ماه‌های آینده موکول کند.

در هر صورت باید بگوییم که تمرکز اصلی اپل در کنفرانس WWDC امسال، نرم‌افزار است. با توجه به اخبار موثق، از اپل انتظار می‌رود که در این کنفرانس از iOS 12، macOS 10.14 و watchOS رونمایی کند. همچنین به احتمال زیاد اپل در مورد بهبودهای پلتفرم CarPlay توضیحاتی را ارائه می‌دهد و tvOS 12 را هم معرفی می‌کند.

اپل مطابق معمول در مورد برنامه‌های آینده‌ی این شرکت اطلاعات چندانی را منتشر نمی‌کند و هرچند حجم اطلاعات افشا شده از برنامه‌های این شرکت روزبه‌روز بیشتر از گذشته می‌شود، اما این شرکت همچنان دست از پنهان‌کاری‌های خود برنمی‌دارد.