لیست اخبار و رویدادها

پیش‌فروش کنسول بعدی آتاری از ماه آینده شروع می‌شود

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

نزدیک به یک سال از رونمایی کنسول جدید شرکت آتاری می‌گذرد؛ کنسولی که نه تنها اطلاعات درست و درمانی از آن در دسترس نداریم، بلکه نمی‌دانیم ساخت آن در چه مرحله‌ای قرار دارد. شرکت آتاری بالاخره خبر داده است که از یک ماه آینده، می‌خواهد پیش‌فروش کنسول جدید خود را آغاز کند.

از روز ۳۰ ماه می پیش‌فروش کنسول Atari VCS آغاز خواهد شد. نکته‌ی مهم این جاست که این پیش‌فروش، در اصل بودجه‌ی ساخت کنسول را فراهم خواهد کرد.

آتاری دو مدل از کنسول Atari VCS را برای پیش‌فروش قرار خواهد داد. یک مدل بدنه‌ای از چوب مصنوعی دارد که به تعداد محدود تولید می‌شود. مدل دیگر هم پلاستیکی و مشکی و ساده است.

به نظر می‌رسد آتاری می‌خواهد کنسول جدید خودش را بدون دسته بفروشد. یعنی پیش‌فروش کنسول Atari VCS تفاوت زیادی با کمپین‌های کیک‌استارتر ندارد. افراد اگر روی کنسول خود دسته می‌خواهند، باید جداگانه قیمت آن را بپردازند. دو مدل دسته هم برای کنسول در نظر گرفته شده است؛ یک دسته جوی‌استیک کلاسیک قدیمی آتاری است و دیگری یک دسته با طراحی مدرن و شبیه به دیگر دسته‌های بازی.

قرار است کنسول Atari VCS از وضوح تصویر ۴K و تصاویر HDR پشتیبانی کند. این کنسول هم‌چنین وای-فای، پورت USB 3.0 و هم‌چنین بلوتوث ۵ خواهد داشت.

روی این کنسول به صورت پیش‌فرض ۱۰۰ بازی آتاری کلاسیک نصب است. ولی آتاری می‌گوید شاید روی Atari VCS بازی جدید هم عرضه شود. با این حال نمی‌دانیم منظور آتاری از بازی‌های جدید چیست.

آتاری انتظار دارد در صورت پیش‌فروش موفق کنسول Atari VCS آن را در بهار سال آینده به دست خریداران برساند.

برچسب‌ها: ,