لیست اخبار و رویدادها

آیا اپل واچ دایره‌ای در راه است؟

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

به تازگی پتنت جدیدی لو رفته که نشان می‌دهد اپل به فکر ساخت یک محصول الکترونیکی با گوشه‌های گرد است. به نظر می‌رسد منظور اپل از محصول الکترونیکی همان اپل واچ  با طراحی دایره‌ای و جدید باشد.

در پتنت شماره ۹.۹۶۵.۹۹۵ از محصول الکترونیکی با طراحی گوشه‌های گرد نام برده شده است. هم‌چنین در بخش دیگری از این پتنت ثبت شده به طراحی پیکسل‌های صفحه نمایش اشاره شده. با کنار هم گذاشتن این اطلاعات به دست آمده، به نظر می‌رسد اپل به فکر طراحی و عرضه مدل جدید اپل واچ با طراحی دایره‌ای است.

۳ سال پیش بود شرکت اپل، ساعت هوشمند جدیدش را با نام اپل واچ راهی بازار کرد. این ساعت هوشمند طراحی چهار ضلعی با گوشه‌های نرم داشت و توانست نظر بسیاری از علاقمندان را به سمت خودش جلب کند. با این حال وقتی به محصولات شرکت‌های دیگر نگاهی می‌اندازیم، تنوع طراحی از جمله ظاهر دایره‌ای ساعت‌های هوشمند به چشم می‌خورد. به طور مثال شرکت موتورولا با Moto 360 و سامسونگ با سری محصول Gear، ساعت‌های هوشمند دایره‌ای عرضه می‌کنند.

با توجه به پتنت لو رفته، امکان دارد تا چند وقت دیگر شاهد عرضه مدل جدید اپل واچ با طراحی دایره‌ای باشیم. از طرفی شایعه‌هایی به گوش می‌رسد مبنی بر این که اپل روی طراحی فعلی ساعت‌هوشمند پایبند خواهد بود و تنها ممکن است صفحه نمایش مدل امسال را کمی بزرگ‌تر کند. با این حال باید کمی منتظر خبرهای بیشتر بمانیم تا ببینیم اپل برای تنوع طراحی ساعت هوشمند خود دست به اقدامی می‌زند یا نه؟

شما درمورد اپل واچ جدید چه فکر می‌کنید؟ طراحی اپل واچ دایره‌ای نسبت به مدل چهارضلعی فعلی، چقدر هیجان‌انگیزتر خواهد بود؟ شما درمورد اپل واچ دایره‌ای چیست؟

برچسب‌ها: ,