لیست اخبار و رویدادها

منتظر تغییر بزرگی در طراحی گلکسی نوت ۹ نباشید

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

یکی از کاربران چینی در توییتر به نام Ice Universe اعلام کرده طراحی گلکسی نوت ۹ تغییرات چندانی نخواهد داشت. البته هنوز مشخص نیست که این شایعه تا چه حد درست باشد. با این حال چنین گمانه‌زنی دور از ذهن نیست؛ چراکه سامسونگ در زبان طراحی گلکسی S9 تغییرات زیادی اعمال نکرد و محصول خود را تنها با تغییراتی اندک در پشت پنل گوشی راهی بازار کرد. همین موضوع باعث شد تا تمایل خیلی از مردم نسبت به عوض کردن گوشی خود از گلکسی S8 به S9 زیاد نباشد.

حالا به نظر می‌رسد سامسونگ سیاست مشابهی در طراحی پرچم‌دار امسال خود به خرج می‌دهد. اگر این چنین باشد احتمالا خیلی از هوادارن سری گلکسی نوت ناامید خواهند شد؛ از این بابت که در محصول امسال سامسونگ شاهد نوآوری و خلاقیت در ظاهر نوت ۹ نیستند. البته باید درنظر داشت که شرکت‌های سازنده هرچند سال یک‌بار از نوآوری ظاهری محصولات خود رونمایی می‌کنند و عملا نمی‌توان انتظار داشت که هرساله به استقبال یک طراحی رادیکال و اساسی در ظاهر نوآورانه گجت‌ها باشیم.

اواخر فروردین‌ماه امسال از افزایش ظرفیت باتری گلکسی نوت ۹ خبر دادیم؛ از این که سامسونگ قصد دارد پرچم‌دار جدید نوت را به یک باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت مجهز کند. این درحالیست که باتری گلکسی نوت ۸ ظرفیت ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد. هم‌چنین گفته شد گلکسی نوت ۹ ممکن است به یک صفحه نمایش ۶.۴ اینچی به‌جای ۶.۳ اینچی مجهز شود. هم‌چنین بر اساس گمانه‌زنی‌ها، احتمال می‌رود شاهد قرار گرفتن تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵ و اگزینوس ۹۸۱۰ در قلب پرچم‌دار امسال نوت باشیم. از نظر قدرت کلی، این تراشه‌ها در رتبه‌ی پایین‌تری نسبت به تراشه A11 اپل قرار می‌گیرند.

گلکسی نوت ۸ در شهریور (سپتامبر) پارسال عرضه شد. هنوز زمان دقیق عرضه‌ی این گوشی به بازار مشخص نیست اما به احتمال قوی در یکی از ماه‌های تیر یا مرداد شاهد عرضه‌ی گلکسی نوت ۹ خواهیم بود. با نزدیک شدن به زمان معرفی این گوشی شایعه‌ها و اخبار مختلفی می‌شنویم. احتمال دارد قیمت پایه‌ی گلکسی نوت ۹ حدود ۹۳۰ تا ۹۶۰ دلار باشد. نظر شما درمورد پرچم‌دار گلکسی نوت امسال چیست؟

منبع: Ubergizmo