لیست اخبار و رویدادها

آیفون SE بعدی احتمالا در شهریور رونمایی می‌شود

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

دیروز به لطف شرکت Olixar، سازنده‌ی قاب‌های موبایل، توانستیم طراحی مدل بعدی گوشی iPhone SE را ببینیم. این مدل جدید از گوشی نسبتا ارزان‌تر اپل از نظر ظاهری شبیه به آیفون ۱۰ خواهد داشت. با دیدن طراحی iPhone SE جدید هم‌چنین می‌توانیم بگوییم که اپل قرار است طراحی تمام آیفون‌های امسال خود را شبیه به آیفون ۱۰ کند.

امروز اطلاعاتی از زمان رونمایی و عرضه‌ی iPhone SE جدید، که فعلا به اسم iPhone SE 2018 شناخته می‌شود، کسب کردیم؛ اطلاعاتی که توسط شرکت‌های سازنده‌ی لوازم جانبی موبایل به بیرون درز کرده‌اند. بر اساس اطلاعات منتشر شده، اپل هنوز تولید iPhone SE 2018 را شروع نکرده است؛ یعنی قرار نیست به این زودی‌ها شاهد عرضه‌ی گوشی باشیم.

در واقع، این گزارش جدید می‌گوید که طراحی iPhone SE 2018 حتی هنوز نهایی نشده است؛ طوری که اپل هنوز مطمئن نیست که آیا می‌خواهد یک دوربین TrueDepth و قابلیت Face ID را روی این گوشی قرار دهد. ممکن است حتی در نسخه‌ی نهایی، با ظاهری شبیه به مدل قبلی مواجه شویم.

گفته شده که اپل هم‌چنین مشغول بررسی امکان بزرگتر کردن اندازه‌ی صفحه‌ی نمایش مدل جدید آیفون SE است.

شایعات منتشر شده به این موضوع اشاره دارند که اپل احتمالا مدل جدید آیفون SE را در مراسم سالانه‌ی خود در شهریور و در کنار آیفون‌های جدید و اصلی خود، معرفی خواهد کرد.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها: , ,