لیست اخبار و رویدادها

الیور کان نگران وضعیت دروازه تیم ملی آلمان در جام جهانی

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

سنگربان افسانه‌ای آلمان اعتقاد دارد که تیم ملی این کشور باید تصمیم دشواری را برای انتخاب مانوئل نویر و حضورش در جام جهانی ۲۰۱۸ که این فصل مصدوم بوده، بگیرد. الیور کان می‌گوید که در مورد شانس بازی کردن مانوئل نویر در مسابقات جام جهانی تردید دارد. نویر که به تمرینات بازگشته، از ماه سپتامبر که پای خود را جراحی کرد در هیچ بازی به میدان نرفته و این مسئله یوآخیم لو، سرمربی آلمان را در شرایط دشواری برای انتخاب این دروازه‌بان باتجربه قرار می‌دهد.

یوپ هینکس، سرمربی بایرن روز جمعه در خصوص حضور نویر در اردوی تیم ملی آلمان گفته بود که به این اتفاق بسیار خوش‌بین است. اما الیور کان، اعتقاد دارد که خود نویر باید این مسئله را در نظر بگیرد که آیا پس از سپری کردن مدت طولانی مصدومیت، حضورش در تیم ملی عاقلانه است یا نه.

الیور کان که در جام جهانی ۲۰۰۲ و در فینال این مسابقات برابر برزیل، کاپیتان تیم ملی آلمان بود در این‌باره به بیلد گفت: «وقتی او بازی نمی‌کند یعنی این که قطعا در شرایط ۱۰۰ در ۱۰۰ قرار ندارد. در غیر این صورت یوپ هینکس حتما به او شانس بازی کردن می‌داد. این یک تصمیم سخت برای همه کسانی خواهد بود که در در این باره مسئولیت دارند.»

البته نویر هنوز این فرصت را دارد که در این فصل برای بایرن مونیخ به میدان برود. زیرا بایرن در مسابقه فینال جام حذفی در روز شنبه به مصاف اینتراخت فرانکفورت می‌رود.

مارک اندره ترشگن، سنگربان بارسلونا جدی‌ترین گزینه جایگزینی مانوئل نویر در صورت عدم رسیدن نویر به شرایط آرمانی است و کان هم اعتقاد دارد که در صورت عدم حضور نویر در جام جهانی، ترشگن گزینه قابل اعتمادی است: «او یک دروازه بان بسیار خوب است که می‌توان به او اعتماد کرد. ما نباید نگرانی در مورد ترشگن داشته باشیم.»