لیست اخبار و رویدادها

قابلیت اشتراک‌گذاری پست‌ها در استوری‌های اینستاگرام معرفی شد

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

با معرفی این قابلیت جدید، فاصله و تفاوت استوری‌ها از پست‌ها کمتر از گذشته می‌شود. به لطف این قابلیت جدید، حالا کاربران اینستاگرام می‌توانند پست‌های خود و دیگر اکانت‌های عمومی را به‌عنوان استیکر در استوری‌های خود قرار دهند. اینستاگرام با این کار می‌خواهد تبلیغات مربوط به پست‌های دوستان و برندها به کار ساده‌تری بدل شود؛ زیرا دیگر لازم نیست کاربران از پست‌های موردعلاقه‌ی خود اسکرین‌شات بگیرند و سپس آن‌ها را در استوری‌های خود قرار دهند. در کنار این پست‌ها، نام اکانت صاحب پست هم به نمایش درمی‌آید.

کاربران برای اشتراک‌گذاری پست‌ها از طریق استوری، باید در ابتدا بر آیکون موشک کاغذی که در زیر پست‌ها قرار دارد، ضربه بزنند و در بالای منوی به نمایش درآمده، می‌توانید یک گزینه برای این قابلیت جدید را مشاهده کنید. با این کار، پست موردنظر به یک استیکر بدل می‌شود و به همین خاطر می‌توانید موقعیت و اندازه‌ی آن را به‌راحتی تغییر دهید.

تنها پست‌های عمومی را می‌توان در استوری‌ها به اشتراک گذاشت و همچنین کاربران می‌توانند این قابلیت را برای پست‌های خودشان غیرفعال کنند. در حال حاضر این قابلیت روانه‌ی بیشتر گجت‌های اندرویدی شده است و در چند روز آینده هم گجت‌های مبتنی بر iOS می‌توانند از این ویژگی جدید بهره ببرند.

منبع: The Verge