لیست اخبار و رویدادها

خاویر ماسکرانو از غیبت سرخیو رومرو می‌گوید

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

آرژانتینی‌ها بدون سنگربان شماره یک خود به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه سفر خواهند کرد و خاویر ماسکرانوی باتجربه از غیبت رومرو ابراز تاسف می‌کند. ماسکرانو اعتقاد دارد که مصدومیت رومرو قبل از شروع جام جهانی ۲۰۱۸، ضربه بدی برای آلبی سلسته خواهد بود. انتظار می رفت که سرخیو رومرو، دروازه بان منچستریونایتد، گزینه اول خورخه سمپائولی برای جام جهانی ۲۰۱۸ باشد اما مصدومیت زانو باعث شده که این سنگربان فرصت حضور در جام را از دست بدهد. گوژمان سنگربان تیگرس به عنوان جایگزین رومرو به تیم ملی دعوت شده و در کنار ویلی کابایرو از چلسی و فرانکو آرمانی سنگربان ریورپلاته،‌ سه دروازه بان آرژانتینی ها در روسیه خواهند بود.

خاویر ماسکرانو در این باره می‌گوید: «غیبت رومرو ضربه سختی برای ما خواهد بود. او برای مدت ۱۰ سال رهبر تیم بوده است. در فوتبال این اتفاقات رخ می‌دهد و ما باید برای گوژمان آرزوی بهترین‌ها را داشته باشیم و به جلو حرکت کنیم. اتفاق غیر منتظره‌ای بود اما مربی می‌تواند روی ۲۳ بازیکن تیم حساب کند.»

ماسکرانو  که ۱۴۲ بازی ملی را انجام داده، به احتمال فراوان از رکورد ۱۴۳ بازی ملی خاویر زانتی عبور خواهد کرد و به تنهایی از این حیث رکورددار خواهد شد، در رابطه با حضور آرژانتین در جام جهانی هم گفت: «این را می‌دانیم که بازی در جام جهانی آسان نیست اما ما باید بهترین تلاشمان را انجام دهیم. این آخرین شانس من برای حضور در جام جهانی است به همین علت امیدوارم که بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و از همه مهمتر یک  آرژانتین قدرتمند را نشان دهیم.»

نایب قهرمان دوره قبل بازی‌ها که چندی پیش در غیاب لیونل مسی با نتیجه ۶-۱ به اسپانیا باخت، در گروه D بازی‌ها ایسلند،‌ کرواسی و نیجریه رقابت خواهد کرد. آرژانتینی‌ها در راه صعود به جام جهانی متحمل سختی‌های زیادی شدند و تردیدهای زیادی در رابطه با عملکردشان در جام جهانی وجود دارد اما آنها امیدوارند که بتوانند با کمک لیونل مسی، نمایش قابل قبولی در جام جهانی داشته باشند.