لیست اخبار و رویدادها

گلکسی نوت ۹ احتمالا ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

تا معرفی سامسونگ گلکسی نوت ۹ چند ماهی باقی مانده و شایعات مختلفی از مشخصات این پرچم‌دار جدید به گوش می‌رسد. حالا جدیدترین خبرها می‌گویند که بالاترین مدل گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۹ احتمالا از ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم و بهره می‌برد.

به گزارش سایت Phonearena گلکسی نوت ۹ احتمالا به ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود. این درحالیست که بالاترین مدل گلکسی S9 از ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد؛ یعنی نصف حافظه‌‌ی گلکسی نوت ۹. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که گلکسی نوت ۹ از بابت حافظه به عنوان یکی از هیجان‌انگیزترین گوشی‌های سال ۲۰۱۸ خواهد بود. درنظر داشته باشید که این گوشی از کارت حافظه جانبی هم پشتیبانی می‌کند تا همه جوره خیال مشتری را از نظر کمبود حافظه راحت کند.

از دیگر ویژگی‌های هیجان‌انگیز گلکسی نوت ۹ می‌توان به رم آن اشاره کرد. به نظر می‌رسد سامسونگ در این گوشی پرچم‌دار از ۸ گیگابایت رم استفاده کند. هم‌چنین شنیده شده که سامسونگ گلکسی نوت جدید را به ترتیب با تراشه اسنپ‌دارگون ۸۴۵ و اگزینوس ۹۸۱۰ راهی بازار آمریکا و دیگر کشورها می‌کند.

اگر این پیش‌بینی درست از آب درآید، گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۹ جزو یکی از قدرتمندترین گوشی‌های بازار خواهد بود تا خریدار برای مدت‌ها نگرانی کم آوردن گوشی در اجرای برنامه و بازی‌ها نداشته باشد. گفته مي‌شود که مدل پایه این گوشی سامسونگ با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگابایت رم در بازار چین عرضه شود. گلکسی نوت ۹ به احتمال زیاد با اندروید ۸.۱ اوریو راهی بازار می‌شود. البته دور از انتظار نیست که پس از عرضه اندروید P، سامسونگ طراحی نسخه بهینه شده این سیستم عامل را برای گلکسی نوت ۹ در اولویت بگذارد.

منبع: PhoneArena