لیست اخبار و رویدادها

بهترین بازیکن تاریخ جام جهانی را شما انتخاب کنید

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

همیشه وقتی در خصوص بهترین بازیکن تاریخ جام جهانی صحبت می‌شود اسامی بسیاری به ذهن طرقداران فوتبال می رسد، پله، مارادونا، زیدان، رونالدو، روماریو، بکن بائور و بسیاری دیگر از ستارگان دنیای فوتبال که هر یک در دوران خود خاطرات متفاوتی را برای هواداران خود ایجاد کرده‌اند. از پله تا مارادونا، از کرویف تا رونالدو، پادشاهان فوتبال زیبا از جام جهانی ۱۹۳۰ تا به حال بنا به سلیقه هر طرفدار فوتبال متفاوت خواهد بود اما این بار شما می‌توانید بهترین بازیکن تاریخ جام جهانی را انتخاب کنید. فیفا در روزهای باقی مانده به مسابقات جام جهانی رای گیری‌های زیادی را برگزار کرده است که در آنها بهترین گل و بهترین تیم تاریخ جام جهانی به رای گذاشته شده‌اند. پس از اینکه اروگوئه ۱۹۵۰ به عنوان بهترین تیم تاریخ جام جهانی انتخاب شد( بنا به آرای طرفداران فوتبال) اما این بار در حالی که کمتر از ۲۰ روز دیگر به شروع این مسابقات باقی مانده است وبسایت فیفا از طرفداران فوتبال در خصوص بهترین بازیکن تاریخ جام جهانی سوال پرسیده است.

همانند سایر رای گیری‌ها این رای گیری نیز به این صورت برگزار می‌شود که دو بازیکن در مقابل یکدیگر مقایسه می‌شوند و هر بازیکن که آرای بیشتری به دست آورد به مرحله بعد صعود می‌کند تا در نهایت در تاریخ سوم ژوئن بهترین بازیکن تاریخ جام جهانی به انتخاب طرفداران فوتبال انتخاب شود. این انتخاب بین ۳۲ اسطوره ادوار مختلف جام جهانی برگزار می شود و پس از آن ۱۶ نفر به مرحله بعد صعود کرده، سپس این تعداد به هشت، چهار و دو نفر می رسد که در نهایت بهترین بازیکن ادوار جام های جهانی بدین ترتیب انتخاب می‌شود.

همواره بحث های بسیاری در خصوص اینکه چه کسی بهترین بازیکن تاریخ جام‌های جهانی است وجود داشته است اما هرگز نمی‌توان به نتیجه‌ای قطعی در خصوص بزرگترین بازیکن تاریخ این مسابقات رسید با این وجود اکنون زمان مناسبی است تا با مروری به ادوار مختلف جام جهانی بازیکنان مد نظر خود را انتخاب کنید و به آنها رای دهید.

برای اینکه در این رای گیری شرکت کنید می توانید به توئیتر رسمی مسابقات جام جهانی مراجعه کنید.