لیست اخبار و رویدادها

گوشی پیکسل ۳ ایکس‌ال از نمایشگر اولد ساخت ال‌جی بهره می‌برد

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

بعد از شایعات مربوط به ظاهر سری سوم گوشی‌های پیکسل، حالا یکی دیگر از منابع، خبرهای جدیدی را در مورد پیکسل ۳ ایکس‌ال منتشر کرده است. این منبع اعلام کرده که پیکسل ۳ ایکس‌ال ، همانند مدل قبلی خود، از نمایشگر اولد بهره می‌برد. علاوه بر این، به‌نظر می‌رسد تمام نمایشگرهای این گوشی را شرکت ال‌جی تامین می‌کند. با این وجود، هنوز در مورد سازنده پیکسل ۳ خبر نسبتا موثقی منتشر نشده است. سازنده پیکسل ۲ شرکت اچ‌تی‌سی بود و با توجه به شایعات منتشر شده به نظر می‌رسد نمایشگر پیکسل ۳ از نسبت تصویر ۱۸:۹ بهره می‌برد و همچنین اثری از بریدگی نمایشگر در این گوشی مشاهده نمی‌شود.

علی‌رغم تفاوت‌های ظاهری، انتظار می‌رود مشخصات سخت‌افزاری این دو گوشی همچنان یکسان باقی بماند.  اطلاعات موثقی در مورد مشخصات سخت‌افزاری این گوشی‌ها منتشر نشده اما به احتمال زیاد این دو گوشی مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵ و ۶ گیگابایت حافظه رم خواهند بود. در مورد دوربین هنوز معلوم نیست آیا گوگل به استفاده از دوربین دوگانه تن می‌دهد یا نه. البته با توجه به اصرار گوگل به عدم استفاده از دوربین دوگانه، به احتمال زیادی در این گوشی‌ها شاهد بهره‌گیری از این تکنولوژی نخواهیم بود.

در حال حاضر، هنوز خبرهای موثقی در مورد تاریخ رونمایی این گوشی‌ها منتشر نشده است. با این حال، با توجه به اینکه نسل اول و دوم گوشی‌های پیکسل در تاریخ ۴ اکتبر (۱۲ مهر) معرفی شده‌اند، پس رونمایی سری سوم این گوشی‌ها در این تاریخ چندان دور از ذهن نیست.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها: , ,