لیست اخبار و رویدادها

Previous Next

ال‌جی از سری گوشی‌های Q Stylus رونمایی کرد

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

ال‌جی روز گذشته از سری گوشی‌های Q Stylus رونمایی کرد. این سری شامل سه گوشی تحت عناوین Q Stylus+، Q Stylus و Q Stylusα است. این گوشی‌ها از تراشه هشت‌هسته‌ای (۱.۵ یا ۱.۸ گیگاهرتز)، نمایشگر ۶.۲ اینچی (۱۸:۹) با رزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ بهره می‌برند.

گوشی‌های Stylus و Stylusα مجهز به سه گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی هستند و این مشخصات برای +Stylus چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است. در مورد مشخصات دوربین هم باید بگوییم دوربین اصلی گوشی‌های Stylus و +Stylus از سنسور ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد و دوربین سلفی آن هم از نوع ۸ مگاپیکسلی است. از طرفی دیگر، دوربین اصلی و سلفی Stylusα به‌ترتیب از نوع ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی هستند.

اندازه‌ی این گوشی‌ها  ۱۶۰.۱۵ در ۷۷.۷۵ در ۸.۴ میلی‌متر است و ۱۷۲ گرم هم وزن دارند. از بین دیگر مشخصات این گوشی‌ها می‌توانیم به بهره‌گیری از Qlens، صدای فراگیر DTS:X 3D، قلم استایلوس و اسکنر اثر انگشت اشاره کنیم و در ضمن فقط گوشی‌های Stylus و +Stylus دارای گواهی IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار هستند. سیستم‌عامل این گوشی‌ها اندروید ۸.۱ اوریو و ظرفیت باتری آن‌ها هم ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است.

ال‌جی اعلام کرده که عرضه‌ی محدود گوشی‌های Q Stylus از این ماه در آمریکای شمالی و آسیا آغاز می‌شود و در سه ماهه سوم ۲۰۱۸ هم در دیگر مناطق دنیا عرضه می‌شوند. در نهایت باید بگوییم مشخصات و مدل‌های این گوشی‌ها با توجه به منطقه عرضه متفاوت خواهد بود.

منبع: gsmarena

برچسب‌ها: ,