لیست اخبار و رویدادها

اینستاگرام احتمالا به‌زودی از ویدیوهای ۶۰ دقیقه‌ای پشتیبانی می‌کند

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

بر اساس گزارش روزنامه وال استریت ژورنال، اینستاگرام موضوع پشتیبانی از ویدیوهایی به بلندی ۶۰ دقیقه را مدنظر قرار داده است. چنین قابلیتی می‌تواند اینستاگرام را به پلتفرم‌هایی مانند یوتیوب و شرکت مادر خود، فیسبوک، نزدیک‌تر کند. البته چنین برنامه‌ای فعلا در حالت مقدماتی قرار دارد و به همین خاطر شاید این شرکت پشتیبانی از ویدیوهایی با زمان بسیار طولانی‌تر را تایید نکند.

بنا به این گزارش، تمرکز اصلی این ویژگی معطوف به ویدیوهای عمودی خواهد بود. در حال حاضر بخش استوری این اپلیکیشن از عکس‌ها و ویدیوهای عمودی تشکیل شده و معلوم نیست که آیا این مشخصه‌ی جدید محدود به این بخش خواهد بود یا اینکه به فید اصلی اینستاگرام هم راه پیدا می‌کند. در حال حاضر، ویدیوهای بخش استوری محدود به ۱۵ ثانیه و ویدیوهای فید اصلی محدود به ۶۰ ثانیه هستند.

بر اساس اعلام اینستاگرام، در حال حاضر بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر فعال روزانه از بخش استوری این اپلیکیشن استفاده می‌کنند و همچنین بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر در اینستاگرام مشغول فعالیت هستند. این کمپانی در هفته‌های اخیر مذاکراتی را با تولیدکنندگان ویدیو و ناشران در زمینه‌ی احتمال تولید ویدیوهای طولانی‌تر آغاز کرده است.

منبع: The Verge