لیست اخبار و رویدادها

شرکت HTC بر روی تکنولوژی‌های نوظهور سرمایه‌گذاری می‌کند

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

شرکت HTC بعد از مدت‌ها دست و پنجه نرم کردن با مشکلات بازار گوشی‌های هوشمند، حالا قصد دارد بر روی تکنولوژی‌های نوظهور سرمایه‌گذاری کند. مدیرعامل HTC اعلام کرده که این شرکت علاوه بر ادامه‌ی سرمایه‌گذاری بر فناوری واقعیت مجازی، بر روی دیگر فناوری‌های مرتبط با صنعت گوشی‌های هوشمند هم سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

در حال حاضر شرکت HTC برای کاهش ضرر و زیان، در مورد گوشی‌های هوشمند خود محافظه‌کارانه عمل می‌کند. در همین زمینه باید به دریافت ۱.۱ میلیارد پول از جانب گوگل اشاره کنیم که برای استخدام تعداد زیادی مهندس نرم‌افزار و سخت‌افزار به این شرکت پرداخت شد. به گفته مدیرعامل این شرکت، این پول هنگفت عمدتا صرف سرمایه‌گذاری بر فناوری‌های ۵G، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء می‌شود. همچنین تکنولوژی‌های مربوط به بلاک‌چین نقش مهمی در برنامه‌های بلندمدت این شرکت ایفا می‌کند و به همین خاطر HTC توجه ویژه‌ای به این فناوری‌ نشان می‌دهد.

علی‌رغم مشکلات متعدد شرکت HTC در سال‌های اخیر، مدیران این شرکت در مورد برنامه‌های بلند اتخاذ شده امیدوار هستند. با این وجود، با توجه به اینکه چنین تکنولوژی‌هایی نوظهور محسوب می‌شوند، پس در کوتاه‌مدت کسب سودهای هنگفت بسیار بعید به نظر می‌رسد و باید ببینیم این شرکت در این دوران چگونه می‌خواهد درآمد خود را افزایش دهد.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها: , ,