لیست اخبار و رویدادها

کارلوس کی روش: بازی با مراکش سرنوشت ما را تعیین می‌کند

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

سرمربی تیم ملی ایران که تیمش به عنوان اولین تیم حاضر در جام جهانی به روسیه رسیده در حاشیه تمرین تیمش با خبرنگارها گفت و گو کرد. به گزارش خبرگزاری اسپوتینگ روسیه کارلوس کی‌روش گفت: در تیم ملی فوتبال ایران سه بازیکن (سردار آزمون، میلاد محمدی و سعید عزت‌اللهی) هستند که در لیگ برتر روسیه بازی می‌کنند و کمک زیادی‌ به ما  کرده‌اند.  آنها چیزهای زیادی درباره هواداران فوتبال، خصوصیت‌ها و شرایط روسیه به ما گفته‌اند. این اطلاعات به طور کلی کمک زیادی کرد تا ما محل مناسبی را جهت کمپ تیم ملی فوتبال ایران برای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در نظر بگیریم.

سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به سوالی درباره قرعه سخت ایران در جام جهانی گفت: «ما گروه بسیار جالبی داریم که گروه مرگ جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است، اما آماده هستیم. محل تمرین ایران نیز فوق‌العاده است، اما سطح کیفی بالای جام جهانی ۲۰۱۸ برای من چیز عجیبی نخواهد بود. اطمینان دارم که شاهد رقابت‌هایی بسیار عالی خواهیم بود.»

کارلوس کی‌روش درباره حریفان تیم ملی ایران در گروه B جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت: «بازی نخست با مراکش برای ما سرنوشت‌ساز است و نشان می‌دهد چه توانمندی‌هایی داریم. تمامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اهمیت این بازی را درک کرده‌اند و احساس مسئولیت دارند. البته نیازی نیست تا درباره دو بازی با اسپانیا و پرتغال حرف زیادی بزنیم. ما باید با تیم‌های باکلاس بالای فوتبال جهان روبه‌رو شویم که چالشی برای ایران محسوب خواهد شد.»

تیم ملی فوتبال ایران که در گروه B رقابت های جام جهانی با تیم های اسپانیا، مراکش و پرتغال هم گروه است از روز جمعه هفته آینده و با دیدار مقابل مراکش کارش را در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه آغاز می کند.

رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه روز پنجشنبه هفته آینده با برگزاری دیدار افتتاحیه بین روسیه و عربستان آغاز می‌شود.