لیست اخبار و رویدادها

سامسونگ گلکسی S9 پلاس در درصدر پرفروش‌ترین گوشی فعلی بازار

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

آمار جدید نشان می‌دهد که گوشی سامسونگ گلکسی S9 پلاس موفق شده فروش بهتری نسبت به سایر تلفن‌های همراه هوشمند بازار در ماه آوریل ۲۰۱۸ تجربه کند. اگر در جریان اخبار تکنولوژی باشید، احتمالا شنیده‌اید که گزارش‌های متعدد از فروش کم‌تر گلکسی S9 نسبت به نسل قبلی گوشی سامسونگ خبر می‌دهند. با این حال هر دو گوشی سامسونگ گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس توانسته‌اند ۲.۶ درصد از سهم فروش کل گوشی‌های هوشمند بازار را در ماه آوریل امسال از آن خود کنند.

با استناد به نمودار فروش، بعد از دو گوشی پرچم‌دار سامسونگ به ترتیب نوبت به آیفون X، آیفون ۸ پلاس و آیفون ۸ می‌رسد. بنابراین به خوبی می‌توانیم متوجه فروش نزدیک دو شرکت رقیب سامسونگ و اپل شویم. بعد از اپل و سامسونگ قرعه به نام شرکت چینی شیائومی با محصول Redmi 5A می‌افتد که موفق شده ۱.۵ درصد از سهم فروش گوشی‌های هوشمند را در بازار در اختیار خود بگیرد. پس از این گوشی چینی شاهد فروش خوب گوشی‌های آیفون ۶، شیائومی ردمی ۵ پلاس/نوت ۵، آیفون ۷ و گلکسی S8 هستیم.

کم‌کم به معرفی گوشی‌های جدید سامسونگ و اپل نزدیک می‌شویم. بنابراین طی چند ماه آینده احتمالا شاهد تغییرات زیادی در فهرست پرفروش‌ترین گوشی‌های فعلی بازار خواهیم بود؛ چراکه اپل با چند گوشی هوشمند جدید و سامسونگ با گلکسی نوت ۹ قصد دارند نظر مشتریان را به سوی خود جلب کنند و با ثبت فروش بالا، بازار را متحول کنند. به نظر شما آیا آیفون‌های جدید می‌تواند بازهم عنوان پرفروش‌ترین گوشی بازار را از اپل کنند؟

منبع: Ubergizmo