لیست اخبار و رویدادها

گلکسی نوت ۹ از باتری بزرگ‌تری بهره می‌برد

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

مدتی قبل خبری منتشر شد که طبق آن، چینش دوربین‌های گوشی گلکسی نوت ۹ برای استفاده از باتری بزرگ‌تر، به‌صورت افقی خواهد بود. و حالا یکی منابع معتبر گزارشی را منتشر کرده که در آن آمده این گوشی از باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد.

پیش از این، اعلام شده بود که ظرفیت باتری این گوشی بین ۳۸۵۰ و ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است و حالا اگر این گزارش جدید حقیقت داشته باشد، به نظر می‌رسد سامسونگ بیشترین ظرفیت ممکن را باتری نوت ۹ انتخاب کرده است. این یک افزایش چشمگیر برای باتری این گوشی محسوب می‌شود، زیرا ظرفیت باتری مدل قبلی آن تنها ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت بود. علاوه بر این، گفته می‌شود این گجت مجهز به نمایشگر ۶.۴ اینچی خواهد بود. در مورد قطعات داخلی هم انتظار می‌رود این قطعات مشابه قطعات استفاده شده در گلکسی اس ۹ پلاس باشد. این یعنی بهره‌گیری از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵ برای گوشی‌های عرضه شده در آمریکا و تراشه اگزینوس ۹۸۱۰ برای دیگر مناطق جهان. حافظه‌ی رم این گوشی هم به احتمال زیاد ۶ گیگابایت خواهد بود و بر اساس خبرهای پراکنده، گلکسی نوت ۹ در سه مدل ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌شود. در ضمن انتظار می‌رود این گوشی مجهز به اندروید ۸.۱ اوریو باشد و احتمالا مدتی بعد از ارائه‌ی رسمی اندروید P، این نسخه‌ی جدید روانه‌ی این گوشی خواهد شد.

در مورد دوربین هم باید بگوییم احتمالا شاهد یک دوربین مجهز به دیافراگم متغیر و یک دوربین مجهز به لنز زوم خواهیم بود. در زمینه‌ی دوربین سلفی هم احتمالا بار دیگر از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی استفاده می‌شود. بر اساس اطلاعات فعلی، احتمالا معرفی رسمی این گوشی در روز ۱۱ یا ۱۸ مرداد در نیویورک انجام می‌گیرد و در اواسط شهریور هم احتمالا عرضه‌ی آن آغاز می‌شود.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها: ,