لیست اخبار و رویدادها

گلکسی اس ۱۰ و ال‌جی G8 احتمالا بریدگی نمایشگر نخواهند داشت

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

با توجه به اینکه شرکت‌های سامسونگ و ال‌جی به راه‌حلی برای رفع مشکلات مربوط به بهره‌گیری از نمایشگرهای کم‌حاشیه دست‌یافته‌اند، گفته می‌شود گوشی‌های گلکسی اس 10 و ال‌جی G8 از نمایشگرهای کم‌حاشیه‌ی فاقد بریدگی بهره خواهند برد.

بنا به گزارش Etnews، بخش نمایشگر سامسونگ و ال‌جی موفق به توسعه‌ی نمایشگرهای ساطع‌کننده‌ی صدا شده‌اند که می‌توانند کار اسپیکر جلویی را انجام دهند. به همین خاطر، بریدگی نمایشگر که در آن اسپیکر مکالمه قرار می‌گیرد، ضروری نخواهد بود. در عوض، نمایشگر با لرزش خود، می‌تواند صدا را به گوش کاربر برساند.

    "بخش نمایشگر سامسونگ و ال‌جی موفق به توسعه‌ی نمایشگرهای ساطع‌کننده‌ی صدا شده‌اند که می‌توانند کار اسپیکر جلویی را انجام دهند."

یک منبع آگاه به Etnews گفته که سامسونگ و ال‌جی قصد دارند تولید انبوه نمایشگرهای مربوط به این تکنولوژی را تا اوایل سال آینده آغاز کنند و به همین خاطر پرچم‌داران سال ۲۰۱۹ این شرکت‌ها می‌توانند از این تکنولوژی بهره ببرند. فارغ از حقیقت داشتن یا نداشتن این موضوع، باید بگوییم که روزبه‌روز به گوشی‌های مجهز به نمایشگرهای کم‌حاشیه افزوده می‌شود و با توجه به اینکه این بریدگی‌ها طرفداران چندان زیادی ندارند، به همین خاطر شرکت‌ها در تلاش‌اند این مشخصه را به طور کلی از گوشی‌های خود حذف کنند.

منبع: Android Authority