لیست اخبار و رویدادها

مدل ۵۱۲ گیگابایتی گلکسی نوت ۹ در برخی از کشورها عرضه می‌شود

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد.

در حال حاضر معلوم نیست که آیا دیگر مشخصات این مدل مشابه دیگر مدل‌های این گوشی خواهد بود یا نه. اگر سامسونگ در زمینه‌ی دیگر مشخصات تغییراتی را بر این گوشی اعمال نکند، پس می‌توانیم انتظار بهره‌گیری از ۶ گیگابایت حافظه رم و تراشه اگزینوس ۹۸۱۰ و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را داشته باشیم. در مورد دوربین هم باید بگوییم این گوشی به احتمال زیاد از یک دوربین مجهز به دیافراگم متغیر و یک دوربین مجهز به لنز تله‌فوتو بهره می‌برد. دوربین سلفی هم از نوع ۸ مگاپیکسلی خواهد بود.

از لحاظ طراحی هم بر اساس گزارش‌های منتشر شده، می‌توانیم انتظار طراحی مشابه گلکسی نوت ۸ را داشته باشیم. با وجود انتشار گزارش‌هایی مبنی بر بهره‌گیری از دکمه اختصاصی دوربین، طبق شایعه‌های جدیدتر می‌توانیم بگوییم که چنین موضوعی حقیقت ندارد. برای پنل‌های جلویی و پشتی این گوشی از شیشه استفاده شده و در مورد حاشیه‌های نمایشگر گلکسی نوت ۹ هم باید بگوییم که حاشیه‌های آن کمتر از مدل قبلی خود یعنی نوت ۸ خواهد بود.

در مورد تاریخ عرضه، طبق جدیدترین گزارش‌های منتشر شده، می‌توانیم انتظار معرفی این گوشی را در تاریخ ۹ آگوست (۱۸ مرداد) داشته باشیم و عرضه‌ی عمومی آن هم دو هفته بعد از این تاریخ آغاز می‌شود.