لیست اخبار و رویدادها

شایعه: نمایشگر گلکسی اس ۱۰ پلاس بزرگ‌تر از نمایشگر نوت ۹ است

شایعه: نمایشگر گلکسی اس ۱۰ پلاس بزرگ‌تر از نمایشگر نوت ۹ است

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

بر اساس جدیدترین گزارش‌ها، سامسونگ تصمیم دارد برای گلکسی اس ۱۰ پلاس از نمایشگر ۶.۴۴ اینچی استفاده کند. اگر چنین موضوعی حقیقت داشته باشد، پس این نمایشگر بزرگ‌تر از سری گوشی‌های گلکسی اس و گلکسی نوت فعلی و حتی بزرگ‌تر از نمایشگر ۶.۳۸ اینچی گلکسی نوت ۹ خواهد بود.

طبق این گزارش‌ها، سامسونگ در ۲۲ ژوئن به سازنده‌ی قطعات این گوشی در مورد این تغییرات جدید خبر داده است. به گفته‌ی این منابع، مهم‌ترین تغییر اعلام شده، تغییر اندازه‌ی نمایشگر از ۶.۳ اینچ به ۶.۴۴ اینچ است. سه روز پیش، خبری منتشر شد که در آن ادعا شده بود سامسونگ می‌خواهد سه مدل مختلف از گلکسی اس ۱۰ عرضه کند. حالا این منبع خبری جدید علاوه بر تایید این موضوع، جزییات جدیدی را در مورد آن منتشر کرده است.

بنا به این گزارش، سومین مدل این گوشی، ارزان‌ترین مدل خواهد بود که به جای استفاده از نمایشگر خمیده، از نمایشگر مسطح بهره می‌برد. همچنین در بخشی از این گزارش ذکر شده که اندازه‌ی این صفحه نمایش بین ۵ تا ۶ اینچ خواهد بود. این گزارش با خبرهای قبلی که گفته می‌شد اندازه‌ی این نمایشگر ۵.۸ اینچ است، مطابقت دارد.

همچنین این سایت اعلام کرده که احتمالا مدل استاندارد گلکسی اس ۱۰ به جای استفاده از نمایشگر ۵.۸ اینچی، از نمایشگر ۶ اینچی بهره می‌برد. همچنین این مدل استاندارد همانند مدل پلاس، قرار است مجهز به دوربین سه‌گانه باشد. این در صورتی است که در گزارش‌های قبلی ذکر شده که دوربین سه‌گانه محدود به مدل پلاس خواهد بود.

در نهایت باید بگوییم که هنوز نمی‌توان با قاطعیت در مورد مشخصات گلکسی اس ۱۰ نظر داد زیرا این گوشی هنوز در مراحل اولیه‌ی توسعه قرار دارد. طبق این گزارش، تصمیم نهایی در مورد مشخصات این گوشی در حوالی ماه آگوست اتخاذ می‌شود.

منبع: Android Authority

برچسب‌ها: ,