لیست اخبار و رویدادها

رندرهای جدید آخرین تصویر از آیفون جدید را نشان می‌دهند

رندرهای جدید آخرین تصویر از آیفون جدید را نشان می‌دهند

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

به تازگی رندرهای جدیدی از ارزان‌ترین آیفونی که انتظار می‌رود در تابستان پیش رو معرفی شود منتشر شده است. گفته می‌شود این رندرها شبیه‌ترین تصویر به آیفون ۶٫۱ اینچی خواهد بود که به نام آیفون ۹ هم شناخته می‌شود. تصاویر جدید بر اساس آخرین شایعات، اخبار و پیش‌بینی‌ها با دقتی بالا ساخته شده‌ و با پرچمدار قبلی اپل یعنی آیفون X مقایسه شده‌اند. این آیفون که کمی بزرگتر از آیفون X به تصویر کشیده شده ظاهری کاملا شبیه به گران‌ترین آیفون فعلی اپل دارد. بریدگی بالای صفحه و نمایشگر بدون لبه، آیفون آینده را تا حد زیادی به آیفون X شبیه کرده است.

اما در بخش پشتی تفاوت‌هایی بین دو مدل X و ۹ به چشم می‌خورد. استفاده از دوربین تکی، بر خلاف دوربین دوتایی آیفون X، ظاهر متفاوت به صفحه‌ی پشتی گوشی جدید داده است. به نظر می‌رسد در ساختار محصول جدید اپل از یک قاب آلومینیومی استفاده شده است، در صورتی که اپل برای قاب دور مدل X ترجیح داده بود از استیل مقاوم (stainless steel) استفاده کند. با توجه به رندرها می‌توان گفت استفاده از صفحه‌ی شیشه‌ای برای وجه پشتی گوشی پس از آیفون X در آیفون جدید هم ادامه خواهد داشت. با توجه به این که برای بهره بردن از فناوری شارژ بی‌سیم نیاز به صفحه‌ی شیشه‌ای در پشت گوشی است، به نظر می‌رسد اپل قصد دارد به صورت گسترده تمام گوشی‌های جدیدش را به قابلیت استفاده از شارژر وایرلس مجهز کند.

رندرهای جدید آخرین تصویر از آیفون جدید را نشان می‌دهند

گذشته از ظاهر این گوشی، در صورتی که شایعات مربوط به نحوه‌ی شارژ آیفون‌های جدید صحت داشته باشد، اپل قصد دارد از سال ۲۰۱۸ تمام گوشی‌هایش را با کابل‌های Type-C و شارژرهای مجهز به فناوری شارژ سریع به بازار بفرستد. پیش از این کاربران اپل برای استفاده از این قابلیت باید کابل و شارژر جدید را به صورت جداگانه و با قیمتی نسبتا گران خریداری می‌کردند. طی چند ماه اخیر خبر تصمیم اپل مبنی بر اضافه کردن این کابل و شارژر به بسته‌ی آیفون‌های جدید در هنگام فروش آن‌ها در وب‌سایت‌های خبری متعددی منتشر شد.

طبق پیش‌بینی‌ها انتظار می‌رود شرکت امریکایی اپل در انتهای تابستان امسال از سه گوشی جدید رونمایی کند. این سه گوشی شامل یک مدل ۵٫۸ اینچی، یک مدل ۶٫۱ اینچی با قیمتی مقرون به صرفه و مدل پلاس آیفون X با صفحه نمایشی ۶٫۵ اینچی است. دو گوشی گران‌تر مانند مدل X به صفحه نمایش باکیفیت و پیشرفته‌ی AMOLED مجهز شده و مدل ۶٫۱ اینجی به خاطر بهره‌گیری از صفحه نمایش LCD قیمتی پایین‌تر از دو گوشی دیگر دارد. انتظار می‌رود هر سه محصول جدید به پردازنده‌های شش هسته‌ای و حداقل ۴گیگابایت حافظه‌ی رم مجهز باشند. هنوز خبری در مورد تنوع حافظه‌ی داخلی به‌کار رفته در این گوشی‌ها منتشر نشده است.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها: ,