لیست اخبار و رویدادها

آیفون ۶.۱ اینچی احتمالا با چند ماه تاخیر به بازار عرضه می‌شود

آیفون ۶.۱ اینچی احتمالا با چند ماه تاخیر به بازار عرضه می‌شود

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

یکی از تحلیلگران شرکت مورگان استنلی، «کیتی هیوبرتی» (Katy Huberty)، اعلام کرده که احتمالا عرضه آیفون ۶.۱ اینچی تا ماه اکتبر (مهر-آبان) به تعویق می‌افتد. این تاخیر در عرضه به مشکلات مربوط به ساخت صفحه‌نمایش LCD این گوشی برمی‌گردد.

طبق جدیدترین اطلاعات، آیفون‌های مجهز به نمایشگرهای اولد ۵.۸ و ۶.۵ اینچی بدون هیچ تاخیری روانه‌ی بازار می‌شوند. با این حال، به نظر می‌رسد به دلیل بروز مشکلات در تولید انبوه نمایشگر ال‌سی‌دی ۶.۱ اینچی، این گوشی با تاخیر روانه‌ی بازار خواهد شد. این اولین باری نیست که در مورد احتمال تاخیر در عرضه آیفون ۶.۱ اینچی خبری منتشر می‌شود. تحلیلگر مشهور محصولات اپل، مینگ چی کو، ماه گذشته چنین احتمالی را مطرح کرد اما او گفت که اپل می‌تواند بر این مشکلات غلبه کند و در ماه سپتامبر این گوشی را روانه‌ی بازار می‌کند.

بنا به نظر «مینگ چی کو»، آیفون ۶.۱ اینچی با وجود اینکه از صفحه‌نمایش ال‌سی‌دی بهره می‌برد، اما طراحی آن مشابه آیفون X است. به دلیل همین طراحی خاص، فرایند تولید انبوه این نمایشگرها با مشکلات زیادی مواجه شده است. سال گذشته هم اپل موفق شد آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس را به موقع عرضه کند، اما آیفون X در ماه نوامبر روانه بازار شد.

در مورد رنگ‌بندی آیفون ۶.۱ اینچی گمانه‌زنی‌ها و شایعات زیادی منتشر شده است. «کو» اعتقاد دارد که این گوشی در رنگ‌های خاکستری، سفید، طلایی، آبی، قرمز و نارنجی روانه‌ی بازار می‌شود. با این حال طبق گزارشی که روز گذشته منتشر شده است، به نظر می‌رسد می‌توانیم انتظار ارائه‌ی این گوشی در رنگ‌های مشکی، سفید، آبی، نارنجی، زرد و خاکستری مایل به قهوه‌ای را داشته باشیم.

منبع: ۹To5Mac

برچسب‌ها: ,