لیست اخبار و رویدادها

نسخه اندروید فورتنایت ابتدا منحصر به گلکسی نوت ۹ سامسونگ است

نسخه اندروید فورتنایت ابتدا منحصر به گلکسی نوت ۹ سامسونگ است

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

سامسونگ احتمالا قصد دارد در مورد بازاریابی گوشی گلکسی نوت ۹ رویکرد جدیدی را اتخاذ کند. طبق جدیدترین گزارش‌ها، سامسونگ از طریق همکاری با شرکت Epic Games می‌خواهد نسخه اندروید بازی Fortnite را برای مدت محدودی در انحصار گوشی گلکسی نوت ۹ نگه دارد. طبق گزارش سایت‌های ۹to5Google و XDA Developers احتمالا نسخه اندروید فورتنایت در کنار این گوشی معرفی می‌شود. طبق گزارش این سایت‌ها، مدت زمان این محدودیت احتمالا ۳۰ روز خواهد بود. هنوز شرکت Epic Games در مورد این گزارش‌ها اظهار نظر نکرده است.

در این گزارش‌ها آمده که اگر افراد این گوشی را پیش‌خرید کنند، تعدادی از موارد پولی مربوط به این بازی به‌صورت رایگان در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد. در ضمن کاربران این گوشی برای انجام بازی فورتنایت می‌توانند از قابلیت‌های قلم S Pen هم بهره ببرند. بر اساس این گزارش، این بازی نقش مهمی در بازاریابی این گوشی ایفا خواهد کرد. با توجه به بهره‌گیری این گوشی از سیستم خنک‌کننده اختصاصی که می‌تواند گرمای تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵ را کاهش دهد، کاربران این گوشی بدون هیچگونه نگرانی‌ای می‌توانند زمان زیادی را صرف این بازی کنند. روز گذشته طبق جدیدترین تبلیغات مربوط به این گوشی، سامسونگ قول ارائه عمر باتری بالا، عملکرد سریع و حافظه داخلی حجیمی را داده است. سامسونگ عمدتا برای تبلیغ سری گوشی‌های نوت عمدتا بر قابلیت‌های مربوط به بهره‌وری این گوشی‌ها مانور می‌داد، اما به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد این بار از دنیای بازی‌ها هم برای بازاریابی این گوشی بهره ببرد.

بازی فورتنایت محبوبیت بسیاری زیادی دارد و در هر پلتفرمی که منتشر شده، سود زیادی را برای این شرکت به ارمغان آورده است و انتظار می‌رود تا پایان سال ۲۰۱۸ سود دریافتی از جانب خریدهای درون برنامه‌ای، به ۲ میلیارد دلار برسد. با توجه به این موضوع، شرکت Epic Games برای مدت محدودی نباید انتظار کسب درآمد زیادی از نسخه اندروید فورتنایت داشته باشد. اما مطمئنا سامسونگ مبلغ هنگفتی را به این شرکت پیشنهاد داده تا بتواند مدیران آن را برای اتخاذ چنین تصمیمی وسوسه کند. اگر زمان‌بندی مربوط به انحصار این بازی صحت داشته باشد، پس دیگر کاربران اندرویدی در حوالی سپتامبر می‌توانند انتظار ارائه‌ی فورتنایت را داشته باشند.

منبع: The Verge