لیست اخبار و رویدادها

نسل بعدی گلکسی A سامسونگ از دوربین سه‌گانه بهره می‌برد

نسل بعدی گلکسی A سامسونگ از دوربین سه‌گانه بهره می‌برد

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

طبق گزارش سایت کره‌ای ETNews، به احتمال زیاد نسل بعدی گلکسی A از دوربین سه‌گانه و حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش بهره می‌برد. اگر این خبر صحت داشته باشد، پس این گوشی مجهز به دو تا از مهم‌ترین قابلیت‌های گلکسی اس ۱۰ خواهد بود. بر اساس این گزارش، سامسونگ برای این حسگر اثر انگشت از تکنولوژی اپتیک بهره می‌برد و تکنولوژی فراصوت مختص به گوشی گلکسی اس ۱۰ باقی خواهد ماند.

این اختلاف در تکنولوژی حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش، می‌تواند به‌عنوان یک مشوق برای خرید مدل گران‌قیمت‌تر انجام وظیفه کند. همچنین مطمئنا کیفیت دوربین سه‌گانه این دو گوشی یکسان نخواهد بود. با این حال، تعبیه تکنولوژی حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش و دوربین سه‌گانه در این گوشی میان‌رده، می‌تواند تاثیر زیادی در افزایش فروش آن داشته باشد. با توجه به اینکه فروش جدیدترین پرچم‌داران سامسونگ اصلا مطابق انتظارات این شرکت نبوده، سامسونگ در تلاش است با جذاب‌تر کردن میان‌رده‌های خود و اتخاذ دیگر استراتژی‌ها، آمار فروش گوشی‌های خود را افزایش دهد.

در حال حاضر، گوشی‌های کمی از حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش یا دوربین سه‌گانه بهره می‌برند و تنها مدل پورشه هواوی میت RS است که از هردوی این قابلیت‌ها بهره می‌برد. سامسونگ هنوز در این زمینه وارد عمل نشده و گجت‌های این شرکت مجهز به این قابلیت‌ها نیستند.

اگر سامسونگ مطابق برنامه فعلی حرکت کند، نسل بعدی گلکسی A قبل گلکسی اس ۱۰ معرفی می‌شود. اگر هم سامسونگ تغییراتی را در این برنامه لحاظ کند، شاید این دو گجت به‌طور همزمان معرفی شوند. هرچند این خبرها بسیار هیجان‌انگیز هستند، اما باید خاطرنشان کنیم که این خبرها فعلا در حد شایعه هستند و بهتر است تا انتشار خبرهای موثق‌تر، منتظر بمانیم.

منبع: Android Authority

برچسب‌ها: ,