لیست اخبار و رویدادها

سونی کارت حافظه جان سخت خود را معرفی کرد

با ما همراه باشید با سونی کارت حافظه جان سخت خود را معرفی کرد

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

تکنولوژی گران است. و بله اگر تکنولوژی تبدیل به چیزی معمول بشود و تقاضا برای آن افزایش یابد، قیمت آن کمتر خواهد شد. اما باز هم هرچه باشد، زمانی که شما پولی را برای یک تکنولوژی پیشرفته هزینه می‌کنید، همچنان می‌خواهید از آن مراقبت ویژه‌ای کنید تا به آن آسیبی نرسد. به همین دلیل است که سونی یک سری کارت حافظه SD جدید با نام Tough SD یا اگر بخواهیم ترجمه کنیم، «اس‌دی محکم»، توسعه داده است که می‌تواند از خاک، کثیفی، آب و حتی ضربه و افتادن از ارتفاع، جان سالم به در ببرد.

این کارت حافظه حتی تست خم شدن را هم با موفقیت پشت سر می‌گذارد. اگرچه سونی دکمه قفل اطلاعات را از روی کارت حافظه خود حذف کرده اما این کارت می‌تواند در برابر افتادن از فاصله ۵ متری جان سالم به در ببرد. همچنین Tough SD توانسته استاندارد ضد آب و ضد گرد و غبار IP68 را کسب کند. فراتر از این موارد، شما حتی می‌توانید این کارت حافظه را از دستگاه X-Ray رد کنید و باز هم به عکس‌ها و به طور کل محتوای موجود در این کارت حافظه آسیبی نرسد.

سونی کارت حافظه جان سخت خود را معرفی کرد

علاوه بر جان سخت بودن در نام و در عمل، این کارت حافظه سرعت بسیار بالایی هم دارد. آنطور که سونی گفته، سرعت نوشتن و خواندن اطلاعات روی این کارت حافظه به ۳۰۰ مگابایت در ثانیه می‌رسد که فوق العاده است. همچنین برای اینکه مطمئن شوید Tough SD شما مثل روز اولش کار می‌کند، سونی یک نرم افزار کامپیوتر مخصوص Tough SD نیز توسعه داده که به کمک آن می‌توان سلامت این کارت حافظه را بررسی کرد.

کارت‌های حافظه Tough SD اواخر ماه اوت یا هفته‌های اول آبان ماه عرضه می‌شود. قیمت نسخه ۳۲ گیگابایتی این کارت حافظه ۷۲ دلار تعیین شده اما با توجه به سرعت بالا و همینطور مقاومت بالای آن، قیمت این کارت حافظه منطقی به نظر می‌رسد. Tough SD برای عکاسی و فیلم‌برداری در شرایط سخت ساخته شده و حتی می‌تواند یک تست MRI را هم بدون از دست دادن اطلاعات پشت سر بگذارد اما خواهش می‌کنیم اگر این کارت حافظه را خریداری کردید، از آن تست MRI نگیرید.

منبع: TheVerge

برچسب‌ها: , ,