لیست اخبار و رویدادها

شرکت‌های مخابراتی چینی عرضه آیفون دو سیم‌کارته را تایید کردند

شرکت‌های مخابراتی چینی عرضه آیفون دو سیم‌کارته را تایید کردند

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعال
 

از مدتی قبل، شایعات مربوط به پشتیبانی یک یا چند مدل از آیفون های ۲۰۱۸ از دو سیم‌کارت مختلف آغاز شد. روز گذشته، صفحه فیس‌بوک یکی از شرکت‌های مخابراتی چینی به نام China Telecom تصویری را منتشر کرد که عرضه‌ی آیفون دو سیم کارته را تایید می‌کند.

طبق گزارش‌های منتشر شده، به‌نظر می‌رسد تنها یکی از این آیفون ها از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند که به گفته‌ی تحلیلگران، آیفون ال‌سی‌دی ۶.۱ اینچی از این ویژگی بهره می‌برد. با این حال، در این تصویر، جایگاه مربوط به دو سیم‌کارت با تصویری که مدتی پیش منتشر شد، فرق دارد و به همین خاطر هم‌اکنون این احتمال مطرح شده که حداقل دو تا از این آیفون‌ها مجهز به این مشخصه هستند. در هر صورت، بر اساس تمام اخباری که در مورد این موضوع منتشر شده باید بگوییم که این قابلیت محدود به کشور چین است.

آیفون مذکور به صورت همزمان از دو سیم‌کارت ۴G پشتیبانی می‌کند و با تمام شبکه‌های مخابراتی چین هم سازگار خواهد بود. شرکت China Mobile هم دو تصویر زیر را در مورد آیفون دو سیم‌کارته در صفحه فیس‌بوک خود منتشر کرده است.

آیفون‌های ۲۰۱۸ در روز چهارشنبه ۲۱ شهریور رسما معرفی می‌شوند و احتمالا از سری چهارم اپل واچ و آیپد پرو جدید هم پرده‌برداری خواهد شد.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها: ,