لیست اخبار و رویدادها

عکس جدیدی از پنل پشتی آیفون Xc منتشر شد

عکس جدیدی از پنل پشتی آیفون Xc منتشر شد با ما در ادامه همراه باشید

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

فردا شب بالاخره بعد از ماه‌ها انتظار آیفون های ۲۰۱۸ معرفی می‌شوند و حالا یکی از سایت‌ها عکس جدیدی از پنل پشتی آیفون Xc (یا آیفون Xr یا آیفون ۹) منتشر کرده است. روی هم رفته، می‌توانیم بگوییم که طراحی این بخش از گوشی شبیه به آیفون ۸ است. در حقیقت، در نگاه اول شاید تشخیص تفاوت‌های آن‌ها کار ساده‌ای نباشد. اما با کمی دقت بیشتر، می‌توانیم تفاوت‌های آن‌ها را تشخیص بدهیم.

انتظار می‌رود این گوشی با قیمت پایه ۷۴۹ دلاری روانه بازار شود.

هرچند آیفون Xc مجهز به دوربین واحد است، اما این دوربین اندازه کلی بزرگ‌تری دارد و به همین خاطر به گوشه‌ی پنل پشتی این موبایل اندکی نزدیک‌تر شده است. علاوه بر این، فریم فلزی که دور تا دور گوشی را پوشانده کاملا تخت است و با پنل پشتی شیشه‌ای زاویه‌ی ۹۰ درجه‌ای ایجاد کرده است. به عنوان مقایسه، باید بگوییم که فریم فلزی آیفون‌ ۸ تقریبا خمیده بود و زاویه‌ی تندی با پنل پشتی این گوشی نداشت. در نهایت باید به جایگاه میکروفون و فلش LED دو رنگه اشاره کنیم که در پایین دوربین قرار گرفته‌اند. در آیفون‌ ۸، این دو مورد در سمت راست سنسور قرار داشتند.

در مورد قیمت و زمان عرضه هم باید بگوییم که انتظار می‌رود این گوشی با قیمت پایه ۷۴۹ دلاری روانه بازار شود و عرضه آن هم از تاریخ ۲۱ سپتامبر آغاز خواهد شد. با این حال باید خاطرنشان کنیم که به دلیل مشکلات ایجاد شده در خط تولید این گوشی، در ابتدا فقط تعداد محدودی از آیفون Xc عرضه می‌شود و به همین خاطر برای عرضه گسترده آن باید انتظار کمی تاخیر را داشته باشیم. در این تصویر، گوشی مذکور خاکستری رنگ است و از جمله دیگر رنگ‌های این گوشی می‌توانیم به قرمز، آبی و صورتی اشاره کنیم.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها: ,