لیست اخبار و رویدادها

آیا کنفرانس اپل و آیفون‌های جدید انتظارات شما را برآورده کردند؟

آیا کنفرانس اپل و آیفون‌های جدید انتظارات شما را برآورده کردند؟

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

بالاخره بعد از مدت‌ها خبر و شایعه، کنفرانس اپل برگزار شد و سه گوشی جدید همراه با اپل واچ جدید از طرف اپل معرفی شد. شخصا فکر می‌کنیم آیفون XS ها مخصوصا با قیمت آن‌ها نتوانستند انتظارات را برآورده کنند. اما از طرف دیگر iPhone XR با مشخصات سخت‌افزاری مشابه و قیمت ارزان‌تر، احتمالا خریداران بیشتری خواهد داشت.

شاید تنها ضعف این گوشی را بتوان در نمایشگر آن دانست که دیگر تکنولوژی OLED نداشته و به جای آن از LCD استفاده شده است. بزرگترین پیشرفت این گوشی‌ها در بخش پردازنده بوده که A12 Bionic نام دارد و اولین پردازنده ۷ نانومتری خواهد بود در دنیا که به زودی عرضه می‌شود اما خب رقیب اپل در این زمینه به زودی از راه می‌رسد و پرچمدار جدید هواوی نیز پردازنده ۷ نانومتری خواهد داشت.

در بخش دوربین آیفون XS و آیفون XS مکس پیشرفت خاصی نسبت به نسل قبلی نداشته‌اند و تغییرات اصلی در زمینه نرم افزار بوده‌اند. دوربین تکی iPhone XR اما که با دوربین اصلی آیفون XS یکی خواهد بود، از ویژگی پرتره هم برخوردار است که در این زمینه مشابه گوشی‌های پیکسل و به صورت نرم افزاری اقدام به ثبت عکس‌های پرتره می‌کند.

در کنار آیفون‌های جدید، اپل واچ جدید هم توجهات زیادی را به خود جلب کرد. اپل واچ سری ۴ اکنون از نمایشگری بدون حاشیه برخوردار بوده و می‌تواند اطلاعات بیشتری را در یک نگاه به کاربر نشان دهد. همچنین با توجه به سنسورهای جدید در بخش پشتی، این ساعت می‌تواند نوار قلب کاربر را هم ضبط و ذخیره کند که برای اولین بار در یک گجت چنین چیزی را شاهد هستیم. طراحی این ساعت نیز مشابه نسل قبلی بوده و بند‌های قبلی اپل واچ با اپل واچ سری ۴ همخوانی کامل خواهند داشت.