لیست اخبار و رویدادها

اپل احتمالا ۴۴۰ میلیون آیفون در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ خواهد فروخت

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

احتمال دارد شرکت اپل در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۸ به میزان ۴۴۰ میلیون آیفون بفروشد. در این راستا سایت PhoneArena خبری منتشر کرده که یکی از تحلیل‌گران باور دارد، اپل می‌تواند امسال و سال آینده مجموعا به فروش ۴۴۰ میلیون دساگاه آیفون دست پیدا کند.

پس از معرفی آیفون X، بسیاری باور دارند بخاطر قیمت بالای این گوشی، فروش اپل از آیفون افت پیدا می‌کند. در همین حال Gene Munster به عنوان یکی از تحلیل‌گران به‌نام، مدعی شده این شرکت طی دو سال پیش‌رو هم‌چنان می‌تواند میزان فروش آیفون را بالا نگه دارد. او می‌گوید اپل می‌تواند در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ مجموعا به فروش ۴۴۰ میلیون دستگاه برسد. پیش از این وال‌استریت پیش‌بینی مشابهی از فروش آیفون داشت. در دفاع این ادعا گفته شده آیفون در سال‌های پیش‌رو بیشتر در کانون توجهات قرار می‌گیرد. بنابراین دور از انتظار نیست که اپل طی سال‌های آینده حدود ۸۰۰ میلیون کاربر فعال آیفون داشته باشد. همان‌طور که در سال‌های گذشته شاهد رسیدن این شرکت به نرخ ثبات مشتری ۹۰ درصدی بودیم. به نظر می‌رسد مشکلی در حفظ جایگاه فعلی وجود نداشته باشد.

نکته جالب اینجاست که Gene Munster‌ باور دارد اپل بعد از سال ۲۰۱۹ نمی‌تواند میزان فروش و درآمد خود را از آیفون بیشتر کند. دلیل آن هم این گونه بیان شده که چرخه ارتقای آیفون کم‌کم به بالاترین حد خود می‌رسد و سرعت آن کم می‌شود. هم‌چنین به نظر می‌رسد این شرکت برای رسیدن به فروش بیشتر، تصمیم به طراحی و تولید ۴ مدل آیفون داشته باشد. اگر در جریان اخبار تکنولوژی اخیر باشید، احتمالا شنیده‌اید که امسال شاهد معرفی مدل جدید آیفون SE باشیم. همین اقدام می‌تواند مهری بر تایید تلاش اپل برای رسیدن به بیشترین حد از فروش آیفون باشد.

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها: ,