لیست اخبار و رویدادها

طرح ترافیک و زوج و فرد روزهای پنجشنبه لغو می‌شود

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد تردد کلیه خودروها اعم از پلاک زوج و فرد در روزهای پنجشنبه بدون محدودیت است. بنابراین طرح ترافیک و زوج و فرد روزهای پنج‌شنبه لغو می‌شود.

به گزارش ایسنا روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در اطلاعیه شماره ۷ اعلام کرد: «به اطلاع شهروندان محترم می‌رساند به دنبال ایجاد برخی ابهامات در خصوص اعمال طرح زوج و فرد در روزهای پنجشنبه، با پیشنهاد شهرداری تهران و تصویب اعضای محترم شورای ترافیک تهران، در روزهای پنجشنبه تردد برای کلیه خودروها اعم از پلاک زوج و فرد آزاد و بدون محدودیت خواهد بود.

در این اطلاعیه به تاریخ لغو محدودیت‌های روز پنج‌شنبه اشاره نشده است. در تماسی که با روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران داشتیم، گفته شد محدودیت‌های روز پنجشنبه از ۱۲ اردیبهشت ماه ملغی می‌شود.

بر اساس آخرین مصوبه شورای ترافیک تهران که با حضور نمایندگان پلیس راهور، وزارت کشور، استانداری تهران و شهرداری تهران برگزار شد، در روزهای پنجشنبه طرح ترافیک و محدودیت زوج و فرد نیز برای کلیه خودروها برداشته می‌شود. بدین ترتیب در روزهای پنجشنبه علاوه بر خودروهای پلاک فرد، خودروهای پلاک زوج نیز در تمام طول روز مجاز به تردد در هر دو محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد خواهند بود.